Veelgestelde vragen

Hoe neem ik contact op met de TafelTekoop.nl?

Telefonisch zijn wij op werkdagen en op zaterdag bereikbaar van 08.30 uur tot 22.00 uur. Vanzelfsprekend kunt u ons op elk moment van de dag een mail sturen. Hier reageren wij zeer snel op. Bekijk onze contactpagina voor meer informatie over onze openingstijden.

 

Hoe kan ik bestellen?

U kunt eenvoudig via de webshop bestellen, eventuele opmerkingen of aanvullingen kunt u in de laatste stap van het bestelproces toevoegen. Daarnaast kunt u ook per mail, telefonisch of tijdens uw bezoek aan onze showroom de bestelling doorgeven.

 

Wat is de levertijd?

De levertijd varieert van een showroommodel leverbaar binnen een paar weken tot maatwerk wat 3 tot 4 weken duurt.

 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De bezorg dag en tijd spreken wij samen met u af. Dit kan indien gewenst ook op een avond zijn.

 

Hoe kan ik betalen?

Betalen kan op verschillende manieren:

Ideal, veilig online betalen (Rabobank, ABN, Fortis, ING/Postbank, SNS)
Vooraf per bank/giro
Contant/Pin bij afhalen op één van onze vestigingen
* Voor levering naar de Waddeneilanden geldt een toeslag. Levering buiten Nederland is mogelijk in overleg, neem contact met ons op voor de tarieven.

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Annuleren of wijzigen van maatwerk order kan zonder problemen totdat u aanbetaald heeft, wilt u annuleren of wijzigen nadat u reeds aanbetaald heeft neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

 

Wat zijn de bezorgkosten?

Wij leveren tegen een vast tarief in Nederland (met uitzonderingen van de Waddeneilanden). Hierbij gaan wij uit van het afleveren op de begane vloer. Indien u op een andere etage woont of op de Waddeneilanden, is de bezorging en de kosten hiervan in overleg. Daarnaast leveren wij ook eettafels in België. De transportkosten hiervoor worden altijd op maat berekend.